Общи условия

OБЩИ УСЛОВИЯ

  1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

Настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ представляват правно СПОРАЗУМЕНИЕ със задължителна, обвързваща сила за всички потребители на Онлайн магазин Долапче® във връзка с предлаганите в него услуги и продукти.

С разглеждането на страниците, натискането на бутони за обекти/връзки или продукти Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ.

Поръчката на продукт/и през Онлайн магазин Долапче® е сключване на Договор за дистанционна продажба, като Вашите права като потребител се регулират от Закона за защита на потребителите.

Онлайн магазин Долапче® съдържа авторски материали и текстове, изображения, графични лога, графики, лога на търговски марки, бази данни и софтуер, защитени от законодателството за авторските, сродни и други права върху интелектуална собственост. Използването на услугите и на Онлайн магазин Долапче® не предоставя права върху обектите на интелектуална собственост в цялост или част от тях. Възпроизвеждането на съдържание на Онлайн магазин Долапче® и/или на част от него може да се извършва само и единствено с писменото съгласие на неговите собственици.

  1. СЪЗДАВАНЕ НА ПРОФИЛ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ

Вие може да създадете свой профил като потребител, за което е необходимо да предоставите свойте лични данни. Информацията за личните Ви данни може да бъде коригирана в личния Ви профил при настъпили промени. Можете да премахнете Вашия профил от системата по всяко време като по този начин се изтриват всички предоставени от Вас данни.

Можете да използвате услугите и продуктите, предоставени от Онлайн магазин Долапче® и като гост без да правите Ваш профил. В този случай при желание за покупка трябва да въведете вашите лични данни както е описано в точка III. ЛИЧНИ ДАННИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Вие можете да се абонирате за получаване на новини, услуги и промоции. Прекратяването на абонамента може да бъде направено по всяко време с деактивиране на услугата.

  1. ЛИЧНИ ДАННИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Предоставените от Вас данни се обработват съгласно изискванията за защита на личните данни на потребителите (във връзка със Закона за защита на личните данни). Вие се съгласявате да предоставяте и да бъдат обработени личните Ви данни във връзка с използването на продуктите и услугите на Онлайн магазин Долапче®, като предоставяте при поръчка следните данни:

  • Име и фамилия;
  • Електронна поща (e-mail);
  • Телефон за контакт;
  • Адрес с пощенски код за доставка;
  • Данни за издаване на данъчна фактура при необходимост.

 

  1. ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКА

Всяка поръчка на продукт или услуга през електронната система на Онлайн магазин Долапче® е свързана със задължение за:

  • Избиране на предлагани продукт/и при обявената цена;
  • Потвърждаване на личните Ви данни и адрес на доставка;
  • Избиране на начин на плащане и доставка;

Поръчки се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително в почивните и официалните празнични дни.

Потвърждаването на приетата поръчка става по електронната поща в работен ден, на посочена от Вас електронна поща (e-mail). Състоянието на текущата поръчка и предишни такива, можете да проследявате в личения си профил на потребителя или чрез изпратени информиращи майли ако сте направили поръчка като гост.

Забавяне на изпълнение на поръчката е възможнo поради:

  • Липса на наличност на избран продукт/и - в най-кратък срок ще се свържем с Вас по телефон или по електонната поща, за да Ви информираме;
  • Липса на плащане при избор на плащане „С карта” или EPAY;
  • Посочен грешен адрес за доставка и телефон за контакт;
  • Не се намирате на посочения от Вас адрес и не отговаряте на подадения от Вас телефон за връзка. В този случай поръчката се изпълнява отново след изрично потвърждение от Ваша страна и с повторно заплащане на доставката;
  1. ЦЕНИ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ, НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Всички обявени цени на продуктите в Онлайн магазин Долапче® са в лева с включен ДДС. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, която е описана подробно в по-долната точка.

Начинът на заплащане на поръчките е по избор чрез един от предлаганите методи описани в Онлайн магазин Долапче® под заглавие Начин на плащане. При избор на метод за плащане с кредитна карта и EPAY се съгласявате да заплатите цената на поръчката авансово на посочената от нас банкова сметка.

  1. VI.ДОСТАВКА И ПОЛУЧАВАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ

С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на доставката. При доставка на адрес освен точен адрес и телефон можете да посочите предпочитаната от Вас дата и час на доставка и допълнителни инструкции във връзка с адреса.

Повече подробности за доставката можете да намерите в Онлайн магазин Долапче® под заглавие Доставка.

  1. VII.ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ

При наличето на отказ за приемане на доставката разходите за връщане на продуктите с по-дълъг срок на годност са за Ваша сметка. Ако не желаете да замените продуктите с други, то при авансово плащане стойността на продуктите, без доставните разходи, се възстановява по банков път в срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на отказа.

Закупените от Вас продукти могат да бъдат върнати и/или заменени в рамките на 2 (два) дни от датата на закупуването им, след изрично писмено уведомяване по електронна поща при следните условия:

  • Продуктите да са в оригиналната си опаковка;
  • Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване;
  • Да съдействате за сторниране на издадена фактура, съответно подпишете всички необходими документи във връзка с връщане на продукта и платената сума;
  • Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка;

Ако не желаете да замените продуктите с други, то в срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на връщане на продуктите стойността им се възстановява по банков път, без връщане на разходите за доставка. При подписването на документацията за връщане на продуктите изрично се посочва банкова сметка, на която да бъде върната стойността на продуктите, ако същите не са заменени.

Запазваме си правото да не приемаме върнати стоки, които са бързоразваляеми и с кратък срок на годност като например пресните плодове и зеленчуци.

Адрес за връщане на продукти: гр. София, ул. Източна тангента 102, склад на фирма Хелпак ЕООД

  1. VIII.РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЗКА С НАС

Моля, свържете се с нас на телефон +359 2 434 12 35 или +359 893 593 655, e-mail: office@helpak.eu, за да обсъдим въпроси, свързани с предоставените от нас продукти и услуги.

  1. IX.РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

Всички възникнали спорове се решават доброволно, като при невъзможност следва да се използва медиация.

При спорове относно задължения, произтичащи от СПОРАЗУМЕНИЕТО, което представляват настоящите общи условия и не е постигнато споразумение, можете да отнесете спора към органите за Алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС), Комисията за защита на потребителите, съответно компетентния български съд.